Şu an yaşayan insanlar da öncesinde yaşamış yüz milyarlarca insan da bir süre gübre olduktan sonra yapı taşımız olan toprağa dönecek, onun dışında gideceği bir yer yok. Uzay belgesellerini seviyor ve izliyorsanız. Sayısını bilemeyeceğimiz hatta telafuz dahi edemeyeceğimiz yıldız, galaksi varken biz ancak bir toz zerresi üzerinde yaşayan karbon temelli canlılarız.