ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepsiburada yapacağını yazayım size.Önce siz direteceksiniz ürünü geri alın diye, onlar önce alamayız vs diye yıldırmaya çalışacaklar.Sonra siz daha 'da bastıracaksınız mahkemeye giderim diyeceksiniz onlarda git kardeşim bana servis raporu getir öyle alayım diyecekler.Servis eğer rapor verirse geri alırlar yoksa almazlar.Hepsiburada kadar rezil bir müşteri hizmetleri yok.Bu yüzden gerekmediği sürece alışveriş yapmam bunlardan.
Apple desteği aradım. Fatura ile kontrol edip önceden açılma yoksa düzeltme yapılabiliyormuş ancak hepsiburada fatura keserken cihazın seri nosunu faturaya yazmadığı için işlem yapmadılar.
Şimdi hepsiburada dan dönüş bekliyorum