merhaba arkadaşlar

şöyle bir sorum olacak xxxx.com domain bana ait. değil ama mail servisini kullanıyorum. Buna exchange servisi satın alıp exchange olarak kullanabilir miyim ? Boşuna para ödemek istemedim