s4lim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin düşüncelerinin bir anlamı yok, kendi adına konuş. Düşünmüyorsun, sabit fikirlisin. Ebeveynlerinden gördüklerinle devam ediyorsun. Bahsettiğin kitabı okusaydın düşünür, sorgulardın ve bunların hiçbirini tartışmamış olurduk
(Konuya daha fazla yanıt vermeyeceğim)
Kuran da yazan bu zoruna mı gitti? ha bu arada aile içi baskıya mı maruz kaldın da ebeveynleri katıyorsun birine düşünceleri hakkında atıfta bulunuyosan o kişiyi tanımalısın. Yazdıklarını okursak sen baştan kaybetmişsin D