Gectigimiz aylarda İstanbul'dan tanıdık vasıtasıyla iş buldum. İş verenle görüştük, Üsküdar'dan kartal tarafına gitmem beni çok yoracağı için almak istemedi . Çok düşünceli olduğu için bende teklifini kabul ettim.