Siz böyle müşterinin ÖZEL attığı mesajları yayınlarsanız daha çok konu açarsınız.
Olur yani böyle şeyler müşteridir değildir sizinle iyi konuşur kötü konuşur normal şeyler bunlar
Bizde büyük firmalara küfür ediyoruz yeri geliyor hepsine saydırıyoruz ben geçen mesela Amazon Türkiye e saydırdım son 12 ay içinde 100₺ alışveriş şartı koydu diye yani olabilir burada müşterilerine de hakaret olabilir bunuda hangi platformda yaptı ise oranın şikayet mekanizmasına şikayetçi olacaksan ol gelip de özel olarak yollanan mesajların ifşa edilmesini ben ticari biri için hiç uygun görmüyorum görsel olmasa kişi kimliği tespit edilmeyecek olsa tavrını anlardım ama bu şekilde yapman olmamış hafız
İyi forumlar