Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhaba,
Birkaç adımda anlatmaya çalışacam.Umarım anlatabilirim biraz karmaşık çünkü. Ancak gönderilmiş olan faturaları Gib'in sitesinde ebelge görüntüleyici ile görüntüleyebilirsiniz.Ben direk xml içerisinden gönderilen xslt ile onu bilgisayar tarayıcısında görüntüleme yolunu anlatacağım.
1) İlk önce indirmiş oldugunuz faturaya ait xml'i notepat++ programı ile açıyorsunuz. CTRL+F ile base64 yazarak aratıyorsunuz.İlk satırda aşağıda işaretlediğim tırnak içerisinde yer alan kod dizinini SHİFT+End tuşu ile sona kadar giderek sadece tırnak içindeki kodu kopyalayıp yeni bir sayfaya yapıştırın.
2)Aşağıda iletmiş olduğum görseldeki gibi yapıştırıp CTRL+A ile seçiliyken Base64 Decode diyerek ilgili faturanın orjinal şablonunun açık kod dizaynına ulaşıyoruz.Aynı zamanda bu xslt dizayn içerisinde tasarımda değişiklikler yapma banka iban bilgileri gibi şamlonda sabit görünmesini istediğiniz alanlara müdehale edebiliyorsunuz.
3)Daha sonsa CTRL+S ile kaydet diyerek bunu yeni bir klasöt içerisine sablon.xslt olarak kaydediyoruz.Aynı klasör içerisinde faturanın xmlide olması gerekiyor.
4)Tekrar faturamızın xml'ine geri dönüyoruz.Ve en üst alana çıkarak yeni bir kod ekliyoruz. kopyalayabilmeniz için kodu burada paylaşıyorum.Burada dikkat edilmesi gereken nokta benim görselde iletmiş oldugum yere yapıştırmanız gerekiyor.
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="sablon.xslt"?>
5)Buraya kadar hatasız gelmeniz durumunda notepat++ içerisinde aşağıda ilettiğim gibi Dosya > Varsayılan Görüntüleyicide Aç İle internet explorer üzerinden fatura görseline ulaşabilirsiniz.
Kısaca anlatmaya çalıştım umarım yapabilirsiniz.Yapamazsanız fatura xml 'lerini iletirseniz görüntülerini gönderebilirim
İyi forumlar.