Numara olmayınca ne oluyormuş ? Bende numaramı vermiyorum ticari işlemlerde. Fazla ticaret sayısını bir başarı olarak gören insandan pek bir şey beklemeyin hocam Bu arada belliki forumu biliyor hocam bu arkadaşın Multiden incelenmesini @Bip; moderatörlerimizden talep ediyorum.