ve ekstradan bu şahıs ticaret konuma telefon numaranı niye koymuyorsun fax mı çekelim diye gereksiz bir yorum atıp beni karalıyor. (yorum kaldırılmış o yüzden hatırlamıyorum tam.)
arkadaşlar ticaret konularına telefon numarası koymak zorunlu mu? ben değil diye biliyorum.
benim üyeliğim yeni ve 47 puanım varmış (bu arada kimseden özellikle trader istemiyorum belki ticaret yaptığım kişi sayısı 100den fazladır)
işin ilginç ironisi bana bunu yazan hesap..
benden hizmet alanlar beyinsiz, ben de *********** oldum
üzücü