Hocam espri yaptım. Domain (alan adı) değerlendirme konularında, domain çok çok kötü değilse, kayıt parası eder manasında "reg fee" tabiri kullanılır. Yani ben olsam boşta görsem almazdım da anca işte alım parası eder manasında. Ben de kullanıcı adınızı vasat bulduğum için Instagram'da da bunu almak ücretsiz olduğundan şakasına söyledim. Maalesef çok değerli bir username değil, satılabileceğini düşünmüyorum; kibarca onu anlatmak istemiştim.