EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faturanızı Apple’a ilettiğiniz de süreyi hemen uzatıyorlar. Sıkıntılı bir durum yok ortada.
YOK hocam servise gittim.hb ile iletişime geçin dediler.
Yarın Apple zorludaki yerine gideceğim belki onlar yardımcı olurlar