Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Selam dostlar, belki sizde de oluyordur bu durum biliyorum ama beni bazı haberler çok üzüyor uzun süre etkisinde kalıyorum. bugün bir haber denk geldi ona çok üzüldüm görüntü gözümün önünden gitmiyor. özellikle çözümleri varken bir şey yapamamak ölüme terk etmek oluyor. elimden bir şey gelmeyince diyorum ne işe yarıyoruz ki. mesela sma hastalığı olan çocuklar için çözüm var ama o kadar pahalı ki göz göre göre eriyorlar. hayat çok acımasız. bazen ufak şeylere takıyoruz sonra diyorum neler var ona mı üzülüyorsun. yaşamak acı veriyor bazen