Bu durumun Türkiye vergi sistemiyle alakası yok. ABD kullanıcıları üzerinden elde ettiğin gelirin ABD'ye vergi olarak ödenmesiyle alakalı. %0-10 kesinti olması için: https://www.r10.net/bilisim-hukuku/2...lur-ornek.html