Paylaşımda kendim denedim demişsiniz.- Kaç içerikte denediniz?
- Farklı içerik türlerinde aynı etkiyi gösterdi mi?
- Makalenin neresinde kullandınız?
- Kaç zamandır gözlemliyorsunuz?
Kusura bakmayın ama en ufak bir denemede az olumlu bir gelişme görünce bunu sıralama faktörü gibi burada paylaşmak çok yanlış
Nereden biliyorsun en ufak denemede paylaştım yaptığımı? Sen ve senin gibilerden nefret ediyorum. Neden mi?
Siz sadece başkalarının fikirlerini eleştirecek bilgi birikimine sahipsiniz. İşiniz gücünüz eleştirmek, asla kendiniz üretmezsiniz.
Parayla SEO kursu mu veriyorum???
İnsanların kafasına zorla uygulamaları için silah mı dayadım???
Olumlu yorum olarak düşünecekmişim. Hem bunu ne kadar süre denediniz diye soruyorsun, hem de yanlış diyorsun.
Umarım bu forum sizin gibi tek işi eleştirmek olan, üretmeyen üyelerden temizlenir.