Konu
QR Menü Yaptırılacak.
08-04-2022, 01:16:17
#2
duzsim
Menü çok kötü değil mi ? bence yapmışken yeni şekilde yaptırsanız daha iyi olur göze çok karmaşık geliyor şahsen.