Sanırım 1-2 sene öncesine göre iletişim daha zorlaşmış 2 gündür deniyorum her denemenin sonu topluluğa sorun'a geliyor farklı bir iletişim seçeneğine erişemedim ama sanırım iletişim kurmadan çözülmüycek biraz daha uğraşıyım.
Hocam belki topluluğa da yazmak gerekiyordur. Çünkü ben iletişim kanalı açabildiğim her başvurunun öncesinde defalarca topluluğa da yazdım. Bu arada, bu başvuruları ingilizce form üzerinden hep deneyin. Malesef adsense'de iletişim hiçbir zaman kolay olmadı.