Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demek istediğim programı sunan kişinin neşesiydi maymun takliti yaparak güldürme gibi şeyleri söylemesi. Pek alışık olmadığımız şeyler olduğu için demiştim. Yoksa program konuklarına lafım yok kendilerini severek takip ederim zaten.
evet aynı şeyi düşünmüşüz 🙂 birkaç tan program var böyle. celal bey ile ilber bey zaten çok yakın arkadaş oldukları için hiç kasıntı bir program olmuyor. baklava diyaloğunda gülmekten kırılmıştım 😂