Tarih konusunda en iyi iki profesör var orda. pek gülünecek değil de ders alınacak şeyler söylüyorlar ama programın tamamı çok eğlenceli geçmişti tamamını izlemiştim.
Demek istediğim programı sunan kişinin neşesiydi

maymun takliti yaparak güldürme gibi şeyleri söylemesi. Pek alışık olmadığımız şeyler olduğu için demiştim. Yoksa program konuklarına lafım yok kendilerini severek takip ederim zaten.