Konu
R10 ne oluyor 1 saate giriş yaptım
07-04-2022, 12:20:53
#12
constantine38
whitelotus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gece saatlerinde yoğunluk az olduğu için güncellemeler bu saatlerde yapılıyor. 1 saattir imzayı yapamadım yemin ederim ben robot değilim 😭
Dün her açtığım sayfada çıktı neredeyse. Deli oldum.