whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece saatlerinde yoğunluk az olduğu için güncellemeler bu saatlerde yapılıyor. 1 saattir imzayı yapamadım yemin ederim ben robot değilim 😭
Dün her açtığım sayfada çıktı neredeyse. Deli oldum.