Konu
R10 ne oluyor 1 saate giriş yaptım
07-04-2022, 09:03:28
#10
unqown
whitelotus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gece saatlerinde yoğunluk az olduğu için güncellemeler bu saatlerde yapılıyor. 1 saattir imzayı yapamadım yemin ederim ben robot değilim 😭
https://youtu.be/fsF7enQY8uI