whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece saatlerinde yoğunluk az olduğu için güncellemeler bu saatlerde yapılıyor. 1 saattir imzayı yapamadım yemin ederim ben robot değilim 😭


https://youtu.be/fsF7enQY8uI