tahtaemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mevcut cihazdan bulunan ram frekansı ve cl değerleri ile uyumlu x marka ram takabilirsiniz, düşük bir ihtimalde olsa cakısma problemi söz konusu bu yüzden ilk sürecte satın aldığınız ürünün kutu, ambalaj, faturalarını kaybetmeyin ki iade sorunu yaşamayın.Montaj sırasında problem yaşarsanız bana ulaşın seve seve yardımcı olurum.
Peki belirttiğim marka iyi midir ? Çok teşekkür ederim değerli yorumların ve yardım severliğin için