Firmaya güveniyoruz da herkes diyor vds onu da kullanmayı bilmiyoruz şaşırdık kaldık.
Vds dediğiniz de paylaşımlı 😅
İşi bilen dcye de girer shell zamanı geçmez dil bilginize bağlıdır.
Acemi iseniz basit fonksiyonları açık bırakırsın yine girer sunucuya.
Vdsnin bir zorluğu yok sadece tüm sorumluluk sizin her zaman yediğiniz olmalı up time kontrol etmelisiniz bazı standart komutları bilmeniz gerek