sanırım 3 ay bekledikten sonra telif uyarısı düşüyor ama kanalın kalıcı olarak +1 telif yemiş oluyor.
Geri alma işlemi, telif uyarı sayfasından karşı tarafın mailine özür mesajı yazarak kaldırtmıştım ben, karşı taraf geri çekti yani
bunun dışında bir yöntem varsa bende takipteyim konuyu+
Hocam bir ara bende aynı şekilde telif yedim, adam her bulduğu videoya filigran koyuyor, benim videomla bana telif attı, çok şaşırtıcı bir durum. Ancak telif atan kişiyle konuşup kaldırtabilirsiniz.
Mail attım kaldırması için.
Telife form ile itiraz da bulunsak birşey çıkmaz mı peki?