sanırım 3 ay bekledikten sonra telif uyarısı düşüyor ama kanalın kalıcı olarak +1 telif yemiş oluyor.
Geri alma işlemi, telif uyarı sayfasından karşı tarafın mailine özür mesajı yazarak kaldırtmıştım ben, karşı taraf geri çekti yani
bunun dışında bir yöntem varsa bende takipteyim konuyu+