Hayır. Sebep bu değil Ömer. Çoğu PHP uzmanı arkadaşa özellikle mesaj gönderdim. Detaylı açıkladım. Ancak bir kısmı mesajı hiç görmedi. Bir kısmı gördü cevap yazmadı. Bir kısmı jquery kısmını çözemedi. Bir kısmı anlattığım halde yanlış anladı. İki hafta sürede verimli geri dönüş alamadım.

Bu kadar arayıştan sonra öğrenci arkadaşlar bir anda ve yeni geldi aklıma. Peki neden öğrenci? Çünkü, Geçmiş zamanda SEO çalışmalarını yaptığım bir firma bir proje için Bursa 'da bilgisayar mühendisliği bölümü bazı öğrenci arkadaşlarla çalışma yapmıştı. Her toplantıda bende bulundum. Öğrenci arkadaşlar son derece ilgili, hızlı ve pratik olarak işleri bitirdi. Tam istenen sonuçlar çıktı ortaya. İlk sebep bu.

İkinci sebep öğrenci arkadaşlarda iş yapan ve paraya ihtiyaç duyan insanlar. Özellikle bilgisayar mühendisliği bölümü öğrencileri dışarıda yazılım işleri yapıyor. Onlarada katkı olması amacıyla öğrenci tercih ettim. İkinci sebepte bu.

omergunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci şartı fiyatı düşük tutma sebebinden dolayı mı acaba?