Selam hocam, daha önce bir şey başıma geldi pratik olarak çözüm üretmemiz gerekiyordu. Css ile müşterinin ödeme yapacağı tüm butonları kaldırmıştım. Ekstradan sağdan çıkan menüyü de display:none; yapmıştım.
Eklentiyi devredısı bıraksan?
yorumlarınız için teşekkürler öncelikle. wordpress işlerini peder bey yapıyordu normalde ben çok içli dışı değilim. artık ben ilgilenmek zorunda oldugum için böyle basic giriş seviyesi yapılabilecek çözümler daha iyi olur açıkçası