Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende duruma göre hareket etmek istiyorum hocam. Aslında beni dile getirmişsiniz ancak, işi resmiyete dökmemiz lazım. Şimdi şahıs dersek ya amcamın yada benim üzerime olmalı.
Yaşın genç sanırım. Genç girişim indirimi var. Onlardan yararlanırsın. ( Kosgeb den kredi de var sanırım. )
Amcana artık bir şekilde durumu izah ederek belki noterden ortaklık sözleşmesi yaparsınız. ( 2 yıl sonra şirketleşeceğiz filan gibi. )
.