Direk şahıs şirketi kurun bence.
İlk yıllarda ne kadar kazandığınıza bakıp ona göre şirkete yükselirsiniz.
Boşuna vergi vermeyin.
.
Bende duruma göre hareket etmek istiyorum hocam. Aslında beni dile getirmişsiniz ancak, işi resmiyete dökmemiz lazım. Şimdi şahıs dersek ya amcamın yada benim üzerime olmalı.