batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç şükretmeyi bilmiyoruz.
Gerekirse almayacağız ama Fetöcülere de boyun eğmeyeceğiz (!)
gülmeyi unuttum yoksa sana harbiden çok pis gülerdim