"free" kaynaklardan yararlanman bence daha mantıklı. amerika'yı tekrar keşfetmene gerek yok.

not: buradan arkadaşın eğitimi faydasız diye bir anlam çıkmasın bu sadece tercih ve maddi kısım meselesi.