Uzun suredir R10 uyesiyim. Forum icerisinde agirligin ticaret ve bilgi paylasimi olmasi fikrindeyim. Sirf off-topic kategorisi var diye herseyi yazabilecegini sanan arkadaslar var. Bazen yaptiklari provakasyonu bile geride birakiyor. Sirf bu tarz provakatör arkadaşlarin konularina denk gelmemek icin off-topic kategorisinin konularini okumamaya calisyorum. Bize ne milletin dininden siyasi gorusunden saçma saçma konular muhabbetler. Gir foruma yap ticaretini, var ise ogrenecegin bir bilgi al onuda çık git. Bu kadar basit.