Evet abi aynen öyle. Herkes kendine yakışanı yapae, kendi kalbinin ekmeğini yer. Yine olsa yine yaparım problem değil. İnsanın zoruna gidiyor sadece. Ben o parayla 5 tane aç kedinin karnını doyururdum ciğer alıp. İnsana insanlık edelim dedik işte.

onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emre kardeş senin galiba 2 konuna denk geldim mesela kendin rahatlıkla yapabileceğin çekiliş konundaki isimleri çekiliş aracıyla liste yapılmasına sırf öğrenciler kazansın diye ücret mükabilinde yaptırdın takdir ettim orada.. Burada önemli olan senin iyi niyetindir sen iyi niyetini gösterdin bunlar iyi niyetini suistimal ediyorsa kendilerine bunu yakıştırıyorlar demekki. Nihayetinde herkes kendine yakışanı yapıyor.