Alper senin ticari hayatın beni zerre ilgilendirmiyor. 100 bin değil 1 trilyon kazan. Gözüm varsa gözüm çıksın. Sorun "paraya ihtiyacım var" diye konu açıp, insanlardan yardım dileyip 1 ay sonra "BAKIN E-TİCARETTEN 100 BİN KAZANDIM 😎" diye konu açman. Bu yaptığın senin ahlak anlayışınla örtüşüyorsa sana diyecek tek sözüm yok. Bundan sonra benim konularıma da yazma rica ediyorum.
100 bin cirodan ne kadar kalıyor komisyon, kargo bedelleri ile birlikte? Eğer bu şekilde milletin duygularını sömürmeye çalışsaydım emin ol burdan konu açmak yerine buna devam ederdim. Senin bana kod verdiğin zamanda bile ben senden hiçbir şekilde ücretsiz kod istemedim. Hediye etmek istediğini sen belirttin. Numaranı verirsen aynı gün sipariş verdiğim kitabın dekontunu da sana ileteyim. Böyle bir amacım olsaydı zaten az önceki konuyu açmazdım.
4 aylık bir süreçten bahsediyorum zaten ödemeyi ilk 1 ay sonrasında alıyorsun trendyoldan. Bir insana iftira atmak bu kadar ucuz olmamalı. Ben burda çalıştığım her kişinin işinin karşılığını da sonuna kadar verdim. Okulumu bitirdikten sonra yapmak istediğim şey hakkında konu paylaşıp, fikir almayı hedeflerken bütün forumdan linç yiyorum. Umarım bir gün aynı duruma siz de düşmezsiniz.