Hocam okuduğunuz şeyleri anlamada güçlük yaşıyorsunuz galiba. İyiliğimin suistimal edildiğini iyiliği paylaşmadan nasıl anlatabilirim? Yani sırf konuda farklı bir cevap olsun diye dikkat çekmeye çalışmışsınız, yapmayın.
Kusura bakmayında siz yaptığınız bir iyiliği burada alanen paylaşıyorsanız, insanların görüşlerinede aynı saygıyı göstermek zorundasınız.
İsterseniz bir milyon dolar iyilik yapın bunu bu şekilde dile getirecekseniz bana kalırsa hiç yapmayın çünkü bunun adı iyilik veya yardım olmuyor.
Tekrar belirtiyorum arkadaş özelinde bir konu değildir. Bunuda duyar olarak algılıyorsanız söyleyecek birşey bulamıyorum.