nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heh, bi senin duyarın eksikti. Valla helal. Yaptığımız iyilikleei buraya yazmıyoruz, yaptığımz iyiliğin bedelini yazıyoruz başkalarının canı yanmasın diye.
Kusura bakmayında siz yaptığınız bir iyiliği burada alanen paylaşıyorsanız, insanların görüşlerinede aynı saygıyı göstermek zorundasınız.

İsterseniz bir milyon dolar iyilik yapın bunu bu şekilde dile getirecekseniz bana kalırsa hiç yapmayın çünkü bunun adı iyilik veya yardım olmuyor.

Tekrar belirtiyorum arkadaş özelinde bir konu değildir. Bunuda duyar olarak algılıyorsanız söyleyecek birşey bulamıyorum.