Geçmişte sağ sol davasına kardeşler birbirine düşmüş. Öz kardeş biri sağcı biri solcu birbirlerini silahla vurmuşlar, eminim herkes çevresinde bu tarz olayların olduğunu duymuştur. Bugün de aslında çok farklı değil. Dönem değişti, şimdi herkes birbirini vatan hainliğiyle suçluyor ve bu tanımın içi boşaltıldı. Eskiden bir ağırlığı vardı, kolay kolay birine vatan haini denmezdi. Bu söyleniyorsa da bilirdik ki o kişi vatan haini.
Yani diyeceğim, fanatik siyasi düşüncelerden, ölümüne fikirlerle siyaset gütmekten geçmişte kimseye hayır gelmemiş. 50'li yıllardan bu yana birçok siyasetçi, birçok siyasi akım geldi geçti. Bugün de öyle. Belki 3-5 yıl sonra günümüzün siyasetçilerinin yerinde yeller esecek ama biz yine biz bize kalacağız. Tartışacaksak da bir zaman sonra birbirimizin yüzüne bakabileceğimiz sözler sarfetmek lazım.