Konu çok basit.

Burası Türkiye'nin bir webmaster forumu.

Siyaset,din burada konuşulmaması veya tartışılmaması gereken konular.

Hele hele din konuları üzerinden ülkenin en kritik noktalarına değinerek ( Anketler v.b ) konular açarak ortamı germenin kimseye bir yararı olmaz.

Bana göre bir webmaster forumunda bunları tartışan insanların uzaktan yakından webmasterlıkla alakası yoktur. Çünkü bu tarz konuların özelliklede burada tartışılması zaman kaybından başka birşey değildir, nihayetinde konuya ilişkin bir çözüm veya bulgu oluşmayacaktır sadece tartıştığınızla ve birbirinizi kırmakla kalırsınız.

Özetle zamanının önemi olmayan veya bilmeyen insanların işidir bunları burada tartışmak.