Bende çok istiyorum bir iran kedisi çok hoşuma gidiyor ama fiyatlar çok uçuk evim müsait 3 kişi yaşıyoruz annem ben babam boş zamanım var ama bi türlü sahiplenemedik gözüm de kaldı vallahi istediği kadar dağıtsın önemi yok salonum boş orada debelenir

)
Umarım sahiplenirim hocam