Tekdüze beslenme, hareketsizlik, ekran onunude çok durmak... Yaşam kaliteni arttırmaya bak ve sorunun için doktora git bende bu vardı sende de odur gibi teşhis konmaz. Basit gözükür ciddi çıkar, ciddi gözükür basit çıkar tedbiri elden bırakma. Bunu da sana söyleyen geçirmediği hastalık kalmayan bir abin olsun ve en önemlisi moral. Panik atak içinde kontrol ettirmeyi unutma yazdıklarından bile hissediliyor