Merhaba arkadaşlar , diksiyon eğitimi almayı düşünüyorum . Daha önceden almış kişiler varsa eğer neler yapılıyor ne öğretiliyor kısaca bilgilendirirse beni , çok sevinirim. Benim bazı harfleri söylerken zorlanma gibi bir sorunum var (S,C,Z) kimisi R leri Ğ olarak söyler ya da Y olarak hatta hiç söylemez yaygın bir durum zaten fark ediyorum , benim daha farklı bir durumum var S,C,Z harflerini söyleyebilirim ama tane tane , cümle içinde farklı harflere kaydığı oluyor (Telaffuz bakımından yakın olan harfler) bu sorun hakkında Diksiyon eğitimine mi gitmem gerekir ? Ne önerirsiniz ?
Ha şunu da söylemek istiyorum bu bir kekeleme gibi ya da ne bileyim engelli bir birey gibi değilde daha çok şive gibi algılanıyor
Dip Not; Bu tip durumlar genel olarak dilin yanlış konumlandırılmasından kaynaklıdır