Merhaba arkadaşlar , diksiyon eğitimi almayı düşünüyorum . Daha önceden almış kişiler varsa eğer neler yapılıyor ne öğretiliyor kısaca bilgilendirirse beni , çok sevinirim. Benim bazı harfleri söylerken zorlanma gibi bir sorunum var (S,C,Z) kimisi “R” leri “Ğ” olarak söyler ya da “Y” olarak hatta hiç söylemez yaygın bir durum zaten fark ediyorum , benim daha farklı bir durumum var S,C,Z harflerini söyleyebilirim ama tane tane , cümle içinde farklı harflere kaydığı oluyor (Telaffuz bakımından yakın olan harfler) bu sorun hakkında Diksiyon eğitimine mi gitmem gerekir ? Ne önerirsiniz ?

Ha şunu da söylemek istiyorum bu bir kekeleme gibi ya da ne bileyim engelli bir birey gibi değilde daha çok şive gibi algılanıyor

Dip Not; Bu tip durumlar genel olarak dilin yanlış konumlandırılmasından kaynaklıdır