Olaya nokta koyayım.
Müslümanım ama deist, ateist pek çok arkadaşım var.
İnsanların dini, ırkı, mezhebi benim ilgi alanımda değil.
Küçücük çocuklara yan gözle bakmıyorsa, topluma zararı yoksa, inanmadığı şeylere saygı duyuyorsa benim için mesele bitmiştir.
Siyasi konularda ise hiçbir siyasi bizim menfaatlerimizi gözetmiyor.
Ben çocukken o koltuklarda oturanlar halen o koltuklarda oturabiliyorsa bu işte bir terslik vardır.
Ülkemin genç, dinamik ve zeki beyinlere ihtiyacı var.
Yanlışa yanlış, doğruya da doğru deyin.
Menfaatlerini düşünerek ülkemin tek kuruşunu haksız olarak harcayan var ise "YARGILANSIN."