Merhaba arkadaşlar son zamanlarda forumda üzücü durumlar görüyorum herhangi bir dine mensup olmayan arkadaşımız fikrini söylüyor linç ediyorsunuz siyasi parti ile ilgili fikrini paylaşıyor vatan haini diyorsunuz bir insanın iyi veya kötü olduğunu dinlere göre yargılıyamayız ben bunu ''tamamen ve doğrudan vicdan ile bağdaştırıyorum'' siyasi parti konusunda ben buyum dediği zaman hemen bir vatan hainliği damgası yapıştırılıyor bazı arkadaşları sitemim sizler nasıl olurda birine benimsediği siyasi partisinden dolayı vatanseverliğini yargılama hakkını kendinizde bulursunuz neye dayanarak bu kadar basit olamaz birbirimze sevgi ile bakmaktan yanayım esenle kalın