Bir miktar birikimim var dolar olarak tutmak istiyorum normal bankada durabilir yada yastık altına
Harici olarak binance global de var bende ufak tefek coin alıyorum ama çok ufak miktarlar uğraşmaya değmez vesselam binance global de usdt olarak tutsam en kötü ne olabilir ? Bankaya geri çekme durumunda vergi vs durumu oluyor mu ? Güvensizse Daha da güvenli hale nasıl getirebilirim binance global hesabını.