Selamlar arkadaşlar ben konuyu açan arkadaşa kızgın değilim, r10 da satış konusu açtık tiye ihbar etmiş ki lisanslı faturalı bir eklentiydi. Sadece eklentiyi direk paylaştık diye lisans kapatıldı çünkü sağolsun alanlar bu eklentiyi başka amaçla kullanabiliyor olanın önüne geçemeyebiliyirorsunuz. Olabilir böyle şeyler bunlar ticarette var olan durumlar. Arkadaş beni yanlış anlamış ben tekel olmaya asla çalışmıyorum sadece haksızlığa, haksız rekabet şartlarında olduğumuzu dile getirdim.