turgutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitemi şifreledim ama herşey hala apaçık ortada öğeyi denetle diyince herşey görünebiliyor bütün html kodları açık bir şekilde, normalde şifreli kodun gözükmesi gerekmez mi?
gerekmez