serhataksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ilk ay zaten beginner olarak başlıyorsun yani herkes senin gibi 0
Hocam yurtdışında dil eğitiminden başlıyorum ingilizce konuşarak ingilizce anlattıklarını duydum nasıl olcak 😂 ama mantıken doğru dil öğrenmeye gidiyorsun sana en anlaşılır şekilde anlatması lazım ki ingilizce öğren ama duyduklarıma göre İngilizcesi az çok olan kişiler gidiyormuş 0 ingilizce olan biri sizce gitmeli mi ?