Key ile istediğiniz siteye kurabilirsiniz hocam çünkü tek key var. Neden 100 dolar ödediğimiz lisans anahtarını kullanıcıya iletelim ki, bu anahtara sahip olan herkes dilediği kadar siteye kurabiliyor çünkü.
Satıcıdan lisans panel görüntüsü isteyin, ben tüm lisans panellerimi iletebilirim mesela, diğer satıcılar da legal olarak almış ise iletebilir.
Tek mesele o değil hocam dedim ya belki ben sitemi göstermek istemiyorum niche çalışmalar yapıyorum anladınız demek istediğimi umarım. Ben zaten orj kullanıyorum da dedim para türklere gitsin forumdan alayım site istedikleri an kapattım sekmeyi😄 kimseyi tanımam siz satıyo musunuz onu da bilmem ben de satmıyorum zaten genel bi yorum bende ki kolay gelsin