Peki bu lisans patlatmaya çalışıyor dediğiniz için soruyorum.
Bu tarz lisans işlemi legal mi? Yoksa illegal mi?
Hocam ödeme dolarla legal olarak yapılıyor.
Lisans yıllık sınırsız kurulum hakkı ile birlikte geliyor.
Gpl veya w4rez durumu yok yani fakat lisans satıcı firmaları bu hakkı müşteriler için kullanabilirsiniz diyor, tabi ki bazılarında böyle bir kullanım sözleşmesi bile yok.
Direkt olarak lisans satışına bazı eklenti ve tema üreticileri karşı, bu durum olmaz ise de herkes yanı bireysel olarak almak isteyenler 1 site için 50 TL ödemek yerine 30 dolar ödeyecek.
Ülkede dolar kuru malum bu satış sekli hem satıcı hem de alıcı için win-win durumu oluşturuyor.
Lisans patlamiyor genellikle fakat satış olayı tamamen bitiyor.