Konu
C# ile biz basmadan tuş çaliştirma
05-04-2022, 19:01:43
#3
FVuar
LynxTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Makro tuş atamak ile aynı şey değil mi bu? Biz basmadan program bassın derken ne demek istedin?
LynxTR aynen dediğin gibi MAKRO RECORDER da yaptığımız gibi ama biz programı aktif ettiğimizde çalışssın istiyorum