Basit bir örnek;
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>HTML noscript Tag</title>
</head>
<body>
<script>
<!--
document.write("Merhaba JavaScript!")
-->
</script>
<noscript>
Tarayıcınızda Javascript Devredışı Lütfen etkinleştirin!
</noscript>
</body>
</html>Uzunca kodun kısası <noscript></noscript> komutları javascript kapalı mı bunu kontrol ediyor ve uyarı olarak kapalı ise kodlar çalışmıyor ve uyarı verdiriyoruz.