Basit bir örnek;

<!DOCTYPE html>
<html>
   <head>
      <title>HTML noscript Tag</title>
   </head>
    <body>
      <script>
         <!--
            document.write("Merhaba JavaScript!")
         -->
      </script>
            <noscript>
         Tarayıcınızda Javascript Devredışı Lütfen etkinleştirin!      
            </noscript>
   </body>
</html>
Uzunca kodun kısası <noscript></noscript> komutları javascript kapalı mı bunu kontrol ediyor ve uyarı olarak kapalı ise kodlar çalışmıyor ve uyarı verdiriyoruz.